Σελίδες

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

"Οι γονείς μου": 3η ανατύπωση

"Οι γονείς μου" βγήκαν και πάλι από το τυπογραφείο: 3η ανατύπωση για ένα βιβλίο που το νιώθουν δικό τους τόσο τα παιδιά, όσο και οι γονείς:
"Οι γονείς μου... 

...δε ζούνε σε παλάτια, με πλούτη και με μεγαλεία,
αλλά κοντά τους νιώθω σαν τους βασιλιάδες στη Γαλλία.
[...]
...δεν είναι σούπερ ήρωες γενναίοι, φοβεροί και τρομεροί,
αλλά είμ' ο δικός τους θησαυρός, κι είν' οι δικοί μου θησαυροί."

Εικονογράφηση: Χρύσα Σπυρίδωνος
Εκδόσεις Ψυχογιός
Δείτε περισσότερα στοιχεία εδώ: 

Κριτικές από τον ιστότοπο του εκδότη:





  • photoΤατιάνα Γεκίλη 
                       
    Με απλά λογάκια μαθαίνουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν κ να εκτιμούν τα αυτονόητα για τους γονείς. Αναγνωρίζουν έτσι καλύτερα την αγάπη των γονιών προς αυτά.



  • photoG.K.

                       
    Απλά ΤΕΛΕΙΟ.
  • photoΕΛΣΑ ΜΕΝΤΕΚΙΔΟΥ

                       
    Καλογραμμένο, τρυφερό με απλότητα και κοντά στις ηλικίες των πρώτων τάξεων, που έχουμε τα απίστευτα φαινόμενα οικονομικοί μετανάστες (λίγα χρήματα και φτώχεια) μέχρι παιδιά γιατρών, δικηγόρων, δημ. υπάλληλων με καλύτερες συνθήκες διαβίωσης. Το δουλέψαμε πολύ μέσα στην τάξη, γιατί για τον καθένα θέλουμε την υπερηφάνεια συνώνυμο της δίκης μας οικογένειας. Πραγματικά οι γονείς μας είναι *θησαυρός* μοναδικός και για τους έφηβους ακόμα που κομπλάρουν.... Ένα πολύ καλό βιβλίο, μεστό σε αλήθειες και νοήματα.
  • photo

                       
    Όλη αυτή η σειρά των βιβλίων, κάποια στιγμή με συγκινεί και εκεί που κάνω ωραία την ανάγνωση μου..... Κάτι σπάει στη φωνή! Ωχ!
  • photoDIMITRA VITSA

                       
    Είμαι ο δικός τους θησαυρός και είναι οι δικοί μου θησαυροί. Πολύ καλογραμμένο.
  • photoΑρχοντία Λιάκου

                       
    Το βιβλίο της καρδιάς μας...
  • photoΓΛΥΚΕΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ

                       
    Πολύ ωραίο περιεχόμενο καθώς και εικονογράφηση. Με απλά λόγια το παιδί μαθαίνει τις πραγματικές αξίες της ζωής.
  • photoΚατερινα Σ.

                       
    Τα καθημερινά πράγματα είναι αυτά που αξίζουν και κρατούν την οικογένεια δεμένη! Τι πιο σημαντικό από το να έχεις τους γονείς πάντα δίπλα σου! Το βιβλίο είναι υπέροχο γιατί δείχνει την πραγματική εικόνα! Η εικονογράφηση είναι διασκεδαστική!
  • photopoly

                       
    Πολύ καλό για τα παιδιά.
  • photoΑλεξία Παπαχριστοφόρου

                       
    Τι αποτελεί θησαυρό για τους ανθρώπους άραγε; Για κάθε άνθρωπο κάτι διαφορετικό. Για κάποιους μπορεί να είναι τα χρήματα, τα κοσμήματα και τα χρυσά νομίσματα. Για άλλους μπορεί να είναι ένα αντικείμενο, όχι κατ’ ανάγκη ακριβό, αλλά κάτι με συναισθηματική αξία. Ένα παιγνίδι, ένα ρουχαλάκι, ένα βιβλίο, ίσως. Και για κάποιους άλλους, θησαυρό μπορεί να αποτελεί ένα πρόσωπο. Ξεχωριστό, Πολύτιμο και Ανεκτίμητο, που αυτό που του προσφέρει το έχει πάντα στην καρδιά και ποτέ δεν χάνεται. Αυτή την οπτική μας δίνει η υπέροχη, γεμάτη χιούμορ και πολύ εύστοχη ιστορία (ως γονιός αλλά και ως παιδί που υπήρξα πριν… κάποια χρόνια, ταυτίστηκα πλήρως) της κα.Ράνιας Μπουμπουρή "Οι γονείς μου". Ο ανεκτίμητος θησαυρός για ένα παιδί, μας λέει αυτή η ιστορία, δεν είναι άλλος από τη μητέρα και τον πατέρα, που του προσφέρουν χίλια δυο. Μια μητέρα, και πατέρας συμπληρώνω εγώ, είναι ρήμα. Είναι κάποιος που ΚΑΝΕΙ. Όλη την ώρα ΚΑΝΕΙ κάτι (Cheryl Donovan). Ακριβώς αυτό μεταφέρει αυτή η ιστορία με ρίμα. Κι έτσι μας εξηγεί και ο ήρωας της ιστορίας και μας δίνει να καταλάβουμε, γιατί ο δικός του θησαυρός είναι οι γονείς του. Μάλιστα, ο ίδιος αντιλαμβάνεται πως και γι’ αυτούς, ο ίδιος, αποτελεί τον δικό τους θησαυρό. Γιατί άλλωστε να μπουν στον κόπο να κάνουν όλα αυτά που ΚΑΝΟΥΝ. Μια από τις αγαπημένες ιστορίες του δικού μου παιδιού, που διαβάζουμε ξανά και ξανά. Γιατί άραγε; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!! Ίσως ενδιαφέρει εκπαιδευτικούς: Υπάρχει στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου στο Γλωσσικό Μάθημα, σχετικό Σχέδιο Διδασκαλίας με κείμενο υπό επεξεργασία τη συγκεκριμένη ιστορία
  • photoΒίκυ Ξανθοπούλου

                       
    Είναι ένα από τα παιδικά βιβλία που επέλεξα για επεξεργασία στην τάξη στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας "Αξίες Ζωής", που αναδεικνύει ως αξία ζωής την αγάπη μεταξύ των μελών της οικογένειας.. Το σταθερό του μοτίβο συμβάλλει στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών και κάθε πρόταση αποτελεί αφορμή για το σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου project… Η εικονογράφηση καταπληκτική και το κείμενο τόσο αληθινό και τρυφερό... Αξίζει!!!
  • photoτασουλα

                       
    Η κυρία Μπουμπουρή θεωρώ ότι είναι μια από τις σημαντικότερες παιδικές συγγραφείς που γνωρίζει την παιδική ψυχολογία και μιλά απλά στα παιδιά και εύστοχα. Η κόρη μου, η οποία είναι 6 χρονών, αφού της διάβασα εγώ το βιβλίο έκανε τα παρακάτω σχόλια : «Κυρία Ράνια το βιβλίο σας είναι φανταστικό και αστείο. Μου άρεσαν όλες οι σελίδες και τα ποιηματάκια τους . Πιο πολύ μου άρεσε όταν το παιδί έλεγε ότι η μαμά του ντύθηκε αστροναύτης και όταν ο μπαμπάς του πήγαινε στην Αυστραλία . Πιο πολύ μου άρεσε η τελευταία σελίδα επειδή έλεγε ότι "Είμαι ο δικός τους θησαυρός και είναι οι δικοί μου θησαυροί". Θα προσπαθήσω να το διαβάσω και μόνη μου .» Να σας ενημερώσω, λοιπόν, πως το διάβασε μόνη της και νιώθει τόσο περήφανη!!

  • Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου