Σελίδες

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Ροζώ: ένα παραμύθι με δίδαγμα για εμάς αλλά και για εσάς (διαγωνισμός)

Ροζώ: ένα παραμύθι με δίδαγμα για εμάς αλλά και για εσάς (διαγωνισμός)


Για την αγάπη της Κατερίνας μου στα βιβλία σας έχω μιλήσει πολλές φορές! 
Είναι μόλις 5 ετών και έχει σχεδόν τα ίδια βιβλία με εμένα που είμαι δηλωμένη βιβλιοφάγος!

Τις προάλλες χαζεύοντας διάφορα βιβλία στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Ψυχογιός 
έπεσε το μάτι μου σε ένα παιδικό βιβλίο με πρωταγωνίστρια την μικρή Ρόζα. 
Η Κατερίνα έχει αδυναμία στα παραμύθια με πρωταγωνιστές παιδάκια 
και μάλιστα κοριτσάκια, επομένως το βιβλίο μου τράβηξε αμέσως την προσοχή.  

Πρωταγωνίστρια του παραμυθιού είναι η μικρή Ρόζα η οποία αγαπάει πολύ 
τον Ζορό και θέλει να κάνει καλές πράξεις και να βοηθάει τους αδύναμους 
και τους καλούς όπως και ο Ζορό. Γι αυτό -και όχι μόνο γι αυτό- 
ο μπαμπάς της τής έδωσε το προσωνύμιο Ροζώ
Αλλά πραγματικά χρειάζεσαι μάσκα και μπέρτα για να μπορείς να κάνεις 
καλές πράξεις? Μήπως τελικά μπορείς και αλλιώς?  

Η συγγραφέας Ράνια Μπουμπουρή καταφέρνει με απλό και άμεσο τρόπο 
να περάσει θετικά μηνύματα στα παιδιά αναφορικά με την δοτικότητα 
και την σημαντικότητα των καλών πράξεων. 

H Κατερίνα μου κατενθουσιάστηκε με το βιβλίο αυτό! Το έχουμε μόλις 2 μέρες 
και το έχουμε διαβάσει άπειρες φορές. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, πέρα από 
την ιστορία που μας διηγείται, διαδραμάτισε και η όμορφη και με ζωηρά 
χρώματα εικονογράφηση του από την Χ.Σπυρίδωνος! Γιατί για τα παιδάκια 
που δεν είναι σε ηλικία να διαβάσουν ακόμη, οι εικόνες είναι ακόμη πιο σημαντικές!

Όταν είδα πόσο ενθουσιάστηκε η μικρή μου με το συγκεκριμένο βιβλίο, 
επικοινώνησα με τις εκδόσεις Ψυχογιός και ζήτησα ένα αντίτυπο και για εσάς, 
τους αναγνώστες του blog. Οι άνθρωποι των εκδόσεων όχι μόνο θέλησαν 
να μου δώσουν αντίτυπο του συγκεκριμένου βιβλίου αλλά από εδώ 
και στο εξής, κάθε μήνα, δυο βιβλία των εκδόσεων θα κληρώνονται 
μέσω του blog! Μα δεν είναι υπέροχο?

Για να κερδίσετε και εσείς ένα αντίτυπο του βιβλίου της Ρ.ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ '
'Η ΡΟΖΩ'' πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες στο: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου