Σελίδες

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου



Δε μ' αρέσουν οι γαρίδες
και δεν τις δοκιμάζω
θα δώσω να τις φάνε οι γίδες
και από μακριά θα τις κοιτάζω... :))

Ποιηματάκι που φτιάξαμε με τα πρωτάκια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ταύρου την Παρασκευή 8/6/2012 με αφορμή το "Σκιουράκι που δεν ήθελε να φάει". Άφησα πίσω μου φωτισμένα προσωπάκια και πήρα μαζί μου πολλές υποσχέσεις για καλοκαιρινά διαβάσματα!





Αφού τους διάβασα το βιβλίο και παίξαμε με τις λέξεις φτιάχνοντας στιχάκια για τα φαγητά που δεν τους αρέσουν, μου ζήτησαν να τους το ξαναδιαβάσω. Εγώ τους χάρισα ένα αντίτυπο για τη βιβλιοθήκη του σχολείου, ώστε να το ξαναδιαβάσουν μόνα τους όσες φορές ήθελαν. Κι ύστερα τους διάβασα το "Κοιμήσου μαζί μου, μαμά". Η αρχική μου αμφιβολία, μήπως δηλαδή παραήταν κουρασμένα και για δεύτερο παραμύθι, διαλύθηκε βλέποντας τις αντιδράσεις τους. Το πειραχτήρι της τάξης, μάλιστα, είχε χαλαρώσει πλήρως και είχε βάλει δαχτυλάκι στο στόμα, σαν να ήταν στο κρεβατάκι του. :)


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου